Z nuly hrdinom za jeden rok - 1.časť Metodika

03.04.2012 16:14

 

Nebudem strácať čas hovorením, prečo by ste mali cvičiť. Chcete predsa zmeniť svoje telo. Máte sen, ale neviete, kde začať alebo čo robiť. Tento článok som napísal preto, aby som Vám tú cestu ukázal. Takže môžme začať...

 

Chcete zmeniť svoje telo. Ste chorý a unavený z toho, že ste malý, slabý a nemáte žiadnu sebadôveru. Máte rovnaký sen, ako majú milióny ľudí na celom svete.

Ak chcete byť veľký, silný, dobre vyzerať a s istotou prijať akúkoľvek výzvu, ktorá stojí pred Vami, nemôžete zmeniť iba svoje telo. Musíte byť ochotný zmeniť a zlepšiť všetky aspekty Vášho života.

Nemajte strach, som tu pre to, aby som Vám ukázal tú správnu cestu. pomôžem Vám s tréningom, výživou, suplementáciou a budem Vás kopať do zadku, keď to budete chcieť vzdať. Ktovie? Možno budete svetoznámy kulturista alebo fitnesska, keď prejde tento rok :-) Chystám sa Vám dokázať, že Vy to dokážete a máte nato.

Následujúcich 365 dní, Vám ukážem krok za krokom ako môžete uskutočniť svoj sen. Konečne môžete urobiť to, čo ste chceli spraviť už dávno. Už nebudete musieť kupovať každý mesiac časopisy, môžete ušetriť peniaze na najnovšieho "stať sa veľkým a silným" sprievodcu, pretože toto je zadarmo a pomocou následujúceho programu dosiahnete výborné výsledky, pretože to, čo práve čítate, je plán na absolútnu obrovskosť.

Prvá vec, ktorú sa chystám urobiť, je povedať Vám, že to nebude ľahké. V skutočnosti to bude obrovská výzva a bude to chcieť obrovskú silu vôle, ktorú možno ešte teraz nemáte...

Takže, prvá vec, ktorú chcem aby ste urobili, je, že sa zaviažete k plneniu tohto plánu a chcem aby ste to povedali pekne nahlas. Áno, nahlas. Keď to budete počuť, tak Vás to motivuje. Takže, teraz si to prečítajte a zopakujte nahlas!

 

"Sľubujem, že od tejto chvíle budem robiť všetko, čo je nevyhnutné na dosiahnutie môjho sna, vybudovať obrovskú, svalnatú a silnú postavu, z ktorej bude ľuďom pri pohľade na mňa vypulovať oči a spadne im čeľusť. Neskončím, neustúpim, ani nebudem nič robiť na menej ako 100%, pretože teraz viem, že je to možné a dokážem to tým, ktorí ma poznajú a dokonca aj tým, ktorí nie. Nebudem mať žiadne ospravedlnenie za zlyhania, pretože ja som ten jediný, ktorý rozhodne o tom či uspejem alebo zlyhám. Nebudem pochybovať a nič ma neodradí, pretože ja som silnejší ako všetci tí, ktorí mi nedoprajú úspech a viem, že teraz je ten pravý čas na môj veľký úspech!"

 

Hovorili ste to nahlas? Ak nie, urobte to! Chcem, aby ste sa nato sústredili. Práve sa chystáte zmeniť celý Váš život. Mali by ste cítiť nával energie a sily ako nikdy predtým. Ak to tak cítite, tak ste pripravený čítať ďalej "mapu" k naplneniu Vášho sna. Tak poďme nato!

Prvé, čo byste mali spraviť, je napísať si svoje ciele. Napríklad:

Moje ciele:

- Získať 25 kg svalov

- Zlepšiť benchpress o 30 kg

- Mať 7% telesného tuku

- Nosiť iba tričká s veľkosťou XL, bez toho aby sa zväčšila veľkosť riflí

- Inšpirovať aspoň 100 ľudí, tým čo robím.

 

Veci, ktoré byste mali prestať robiť:

- pitie sladených vôd ku každému jedlu

- Ísť von každý víkend, kde budem v pokúšení jesť a piť nezdravé potraviny

- Zostávať dlho hore, ak viete že následujúci deň skoro vstávate

- Navštevovať fastfood keď idete nakupovať

- Hovoriť o sebe negatívne.

Veci, ktoré byste mali začať robiť, aby ste dosiahli svoj ciel:

- Piť ČISTÚ vodu ku každému jedlu

- Ísť skoro spať, ak je následujúci deň náročný alebo skoro vstávate

- Najesť sa pred odchodom z domu, potom Vás nebude pokúšať nezdravé jedlo vo fastfood

- Ak musíte ísť von, tak robte šoféra, takže nebudete môcť piť.

Toto bol len príklad. Vy sami sa musíte rozhodnúť, aké ciele si zvolíte. Dajte si ich niekde, kde ich budete mať na očiach, povedzte o nich známym, budú sa Vám ľahšie plniť ak o nich bude niekto vedieť, môže Vás ľahko skontrolovať.